Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
باتری فروشی گوهردشت |ارسال و نصب رایگان باتری در گوهردشت
چهارشنبه 16 اسفند 1402 موسوی 684 0

باتری فروشی گوهردشت |ارسال و نصب رایگان باتری در گوهردشت

باتری فروشی گوهردشت با ارسال و نصب رایگان باتری در محل شما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد. ارسال فوری باتری ماشین با یک تماس

باتری فروشی گوهردشت با ارسال و نصب رایگان باتری ماشین در محل شما  آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد. باتری فروشی گوهردشت عملا با ارسال باتری در محل خدمات امداد باتری گوهردشت را فعال نموده است. لذا جهت خرید باتری با شماره 09900262690 تماس حاصل نمایید. انتخاب باتری مناسب برای ماشین شما برای یک سواری مطمئن و طولانی مدت بسیار ضروری است.

لیست باتری های صبا باتری در امداد باتری گوهردشت:

 

 

توجه فرمایید قیمت ها با دریافت باتری کهنه هم آمپر محاسبه گردید است.

لیست باتری های سپاهان باتری در امداد باتری گوهردشت:

 

لیست باتری های سوزوکی در امداد باتری گوهردشت:

 

بدون باتری سالم ، عملکرد صحیح ماشین شما غیرممکن است ، چراکه باتری ماشین شما یکی از مهم ترین عوامل در کمک به روشن شدن موتور  و روشن نگه داشتن تمام وسایل الکترونیکی است. همچنین به شما امکان می دهد تلفن خود را شارژ کنید ، لوازم جانبی ایمنی را اجرا کنید و موسیقی خود را پخش کنید. حتی زمانی که موتور ماشین خاموش باشد.

تعویض باتری ماشین کاری است که همه ما باید در طول عمر خودروی خودمان انجام دهیم. طبیعی است که عملکرد صحیح باتری به مرور زمان قدرت خود را از دست بدهد و شرایط رانندگی و هوای سرد می تواند به ویژه برای عمر آن سخت و مضر باشد. و در حالت ایده‌آل ، باید باتری خود را در یک جای مطمئن آزمایش کنید تا مشخص شود کدام یک برای وسیله نقلیه و نیازهای رانندگی شما بهترین است. باتری فروش گوهردشت یکی از برترین و معبتر ترین مجموعه های واقع در کرج می باشد که با داشتن نمایندگی برترین برند های باتری سازی ایران نظیر : صبا باتری ، سپاهان باتری و برنا باتری بهترین خدمات و امکانات را در اختیار شما عزیزان می گذارند و برای راهنمایی در خرید باتری فقط کافی است با ما تماس گرفته و یا از سایت ما اقدام به خرید کنید و اگر نیاز به تعویض باتری خود دارید باتری فروشی گوهردشت به همراه باتری برای شما یک متخصص نصب و تعویض باتری نیز ، ارسال کرده و باتری ماشین شما را رایگان برایتان تعویض می کنیم و باتری قدیمی شما را نیز  ازتون می گیریم ، در اینجا چند نکته ضروری برای انتخاب باتری مناسب برای ماشینتان وجود دارد که لازم است بدانید :

نکته اول سیستم و عملکرد باتری را بشناسید

باتری فروشی گوهردشت توضیح میدهد؛  انتخاب باتری ماشین با ظرفیت خیلی کم معمولاً به این معنی است که در نهایت زودتر از حد معمول باتری را تعویض خواهید کرد و نمی تواند نیاز شما را برطرف کند. و از سوی دیگر ، اگر باتری ماشین با ظرفیت بیش از حد مورد نیاز بخرید ، در نهایت پول غیرضروری خرج خواهید کرد. به همین دلیل ، درک اصول اولیه باتری ماشین را خوب است بدانید تا از خرید افراطی جلوگیری کنید.

امداد باتری گوهردشت

مشخصات باتری

بدایند که برای هر ماشین یک باتری با مدل مخصوص به خودش و مناسب ماشین شما  طراحی شده است. قبل از اینکه اقدام به خرید یک باتری جدید کید ، مطمئن شوید که به دفترچه راهنمای مالک ماشین خود مراجعه کرده تا مشخص شود که چه باتری با وسیله نقلیه شما مطابقت دارد.

نمایندگی معتبر

برای خرید باتری با کیفیت بالا ، مهم است که از یک نمایندگی معتبر خرید خود را انجام دهید. و از فروشگاه‌هایی که باتری‌های با قیمت بسیار پایین می‌فروشند ، اجتناب کنید ، چراکه این باتری‌ها دوام زیادی ندارند. و در عوض یک باتری خودرو با برند معتبر را در یک فروشگاه معتبر قطعات خودرو و یا فروشنده باتری ، خریداری کنید . باتری فروشی گوهردشت نمایندگی رسمی سپاهان باتری و صبا باتری را دارا میباشد.

یکی دیگر از دلایل خرید از فروشگاه های معتبر خدمات و امکاناتی است که معمولا این فروشگاه ها بعد از خرید در خدمت شما می گذارند. باتری فروشی گوهردشت برای تمامی محصولات خود گارانتی در نظر گرفته و خدمات پس از فروش ویژه ای را به شما اختصاص می دهد.

طول عمر باتری

قیمت باتری خودرو معمولاً شاخص خوبی برای فهمیدن طول عمر آن است. اکثر آنها برای 5 سال در شرایط مطلوب در نظر گرفته شده اند ، بنابراین با خرید یک باتری بی کیفیت که به درستی کار نمی کند ، خطر گیر افتادن خود ماشینتان را بالا می برید. و اگر قصد ندارید ماشین خود را برای مدت زمان طولانی نگه دارید ، برای خرید یک باتری با عمر طولانی گران قیمت که فقط نیاز شما به آن را برآورده می کند، زحمت نکشید. البته که چنین طرز فکری خیلی درست نیست چراکه یک باتری ضعیف می تواند به سیستم های برقی ماشین شما آسیب برساند و دردسر ها و مشکلات متعددی را ایجاد کند.برای خرید یک باتری با کیفیت و با قیمت مناسب کافیه با امداد باتری گوهردشت تماس حاصل نمایید.

امداد باطری گوهردشت کرج کجا قرار دارد؟

امداد باتری ابتدای فعالیت خود را پایتخت یعنی تهران و پس از یک درجه گسترش فعالیت شعب خود را به شهرهای بزرگ انتقال داد. اما اکنون که از ابتدای فعالیت آن زمان زیادی می‌گذرد  امداد حتی در استان البرز نیز چندین شعبه دارد که شما می‌توانید به آن مراجعه کنید.  اولین شعبه‌ای که امداد باتری در کرج تاسیس کرد به نام امداد باتری گوهردشت و در گوهردشت کرج تاسیس شد. این شعبه هم اکنون نیز فعالیت دارد و شما می‌توانید برای رفع مشکل باتری خود به آن مراجعه کنید برای اطلاع از آدرس دقیق این شعبه می‌توانید با ما تماس بگیرید و از تیم پشتیبانی فنی ما درخواست آدرس این شعبه را بکنید. اما شما می‌توانید به صورت آنلاین و از سایت ما یعنی تعویض باتری ثبت سفارش باتری جدید کنید و در هر کجای کرج قرار دارید تکنسین فنی ما با باتری شما در محل حاضر می‌شود. گرچه امداد باتری گوهردشت مراجعه حضوری نیز دارد یعنی شما می‌توانید با خودرو خود به صورت حضوری به این شعبه ما بروید و در محل تعویض باتری را انجام دهید اما به دلیل راحتی کار ما برای شما امکان ثبت سفارش آنلاین را فعال کردیم شما می‌توانید بدون اینکه مراجعه حضوری کنید با ارسال و نصب رایگان باتری خود را در محل خرابی خودرو خود تحویل بگیرید. مزایای این نوع سفارش در پاراگراف‌های بعدی توضیح داده شده که  شما می‌توانید با خواندن ادامه ی مقاله امداد باتری گوهردشت از آنها اطلاع کسب کنید.

بهترین باطری فروشی شبانه روزی گوهردشت کرج:

امداد باتری گوهردشت نه تنها فعالیت روزانه خود را با قوت ادامه داده بلکه فعالیت خود را برای ارائه خدمات دائمی به شما ۲۴ ساعته کرده است.  در واقع مفتخریم که بگوییم امداد باتری گوهردشت اولین مرکز خدمات شبانه روزی باتری در تمامی استان البرز است و فعالیت شبانه روزی خود را برای تقریباً یک و نیم الی دو سال است که شروع کرده. بنابراین شما می‌توانید به راحتی به فعالیت ما اعتماد کنید و در هر ساعتی از شبانه روز که خودروی شما به مشکل باتری خود آن را با ما برطرف کنید. شما می‌توانید از راه های ارتباطی مثل تلفن در هر ساعتی از شبانه روز با تیم پشتیبانی ما صحبت کنید. گرچه به علت کمتر بودن نیروها در شیفت شب ممکن است خدمات امدادرسانی کمی کندتر از شیفت روز پیش برود اما ما در سایت تعویض باتری که سایت رسمی امداد باتری گوهردشت است در تلاش شبانه روزی هستیم که در کیفیت و سرعت بین شیفت‌های شب و روز خود هیچگونه فرقی نگذاریم  و آماده ارائه خدمات در هر ساعتی به شما عزیزان باشیم نکته‌ای که لازم به ذکر است این است که قبل از سفارش باتری حتماً با ما تماس بگیرید و مشکل خود را با جزئیات و علائمی که مشاهده کردید با ما در میان بگذارید.  به این دلیل که در بسیاری از موارد مشکل از باتری شما نیست وسایل لوازم برقی خودرو مثل دینام یا فیوزهای شما به مشکل خورده با مشورت کردن با ما می‌توانید مشکل را قبل از اینکه اشتباها باتری سفارش بدهید حل کنید.

اولین امداد باتری 24 ساعته گوهردشت

از کجا محصولات قابل ارائه ی امداد باطری گوهردشت کرج را ببینیم؟

تمامی محصولات امداد باتری کرج که ما در تعویض باتری نماینده رسمی و سایت رسمی آنها هستیم در قسمت فروشگاه سایت تعویض باتری آورده شده فقط کافیست که از قسمت بالایی سایت فروشگاه را انتخاب کنید و بین محصولات به دنبال محصول مورد نظر خود بگردید.  اگر برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود بسیار عجله دارید می‌خواهید در کمترین زمان ممکن آن را بیابید از در قسمت فروشگاه از ابزار جستجو استفاده کنید و نام کامل محصول خود را در جعبه جستجو بنویسید و آن را سرچ کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول را مشاهده کنید مهم‌ترین نکته‌ای که باید به شما بگوییم این است که  تمامی محصولات ما در فروشگاه با  به روزترین قیمت خود عرضه می‌شوند و در صورت تغییر قیمت در کمتر از ۲۴ ساعت همه قیمت‌ها عوض می‌شود. بنابراین معمولا قیمت‌های سایت آپدیت هستند فرقی با قیمت‌های مراجعه حضوری شما نخواهند کرد به این علت که تمام هزینه‌های ارسال و نصب ما رایگان است در جدول زیر برخی از محصولات پرطرفدار امداد باتری کرج را آوردیم:

محصولات پر طرفدار امداد باتری کرج

باتری های 60 آمپر سوزوکی و اوربیتال

باتری های 55 و 50 آمپری های پیل

باتری های 66 آمپری سوزوکی و اوربیتال و های پیل

باتری 55 و 50 آمپری اوربیتال

باتری 74 آمپری اوربیتال

مقایسه باتری قدیمی در مقابل باتری جدید

بیرون آوردن باتری قدیمی ماشین خود و مقایسه آن با یک باتری جدیدی که قصد خرید دارید ، به شما در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این باتری ماشین مناسب ماشین من است یا خیر کمک می کند. و می توانید اندازه ، شکل و پیکربندی این دو باتری را با یکدیگر مقایسه کنید و اگر مطابقت ندارد ، بهتر است مورد جدید را پس بگیرید و نوعی دیگر را انتخاب کنید.

گارانتی در باتری فروشی گوهردشت

گارانتی نیز مانند قیمت می تواند تصمیم تصمیم گیری ما را مبنی بر این که آیا این باتری با کیفیت است یا خیر و آیا این فروشگاه قابل اعتماد است یا خیر تغییر دهد و ارزیابی کند. که معمولاً هر چه مدت گارانتی طولانی‌تر باشد باتری بهتری است ، زیرا سازنده به محصول اطمینان دارد که طول عمر آن طولانی مدت است و خیال شما را در این زمینه راحت می کند. به عنوان مثال باتری فروشی گوهردشت بر روی همه باتری های خود که از سه برند : صبا باتری ، سپاهان باتری و برنا باتری می باشد ، گارانتی طولانی و مدت و معتبری را ارائه می دهد.

نکته دوم خرید باتری با قدرت مناسب

برای به دست آوردن قدرت باتری مناسب برای ماشین خود ، می بایست آمپرهای میل لنگ سرد ( CCA ) و ظرفیت ذخیره ( RC ) را در نظر بگیرید. آمپرهای سنجش اندازه گیری قدرت راه اندازی باتری شما است و همیشه باید با الزامات استاندارد وسیله نقلیه شما مطابقت داشته باشد. پیشنهاد امداد باتری گوهردشت مطالعه دفترچه راهنمای مالک را نیز برای این مشخصات بررسی کنید.

ظرفیت ذخیره باتری ماشین ، تعداد دقیقه‌های توان ذخیره باتری را در یک بار مشخص اندازه‌گیری می‌کند. این قدرت است که اطمینان حاصل می کند که باتری شما انرژی لوازم جانبی خودروی شما را هنگامی که موتور خاموش است تامین می کند و یا خیر. و این RC همچنین یک بخش حیاتی برای روشن نگه داشتن وسایل ضروری در هنگام از کار افتادن دینام نیز می باشد و برای کارکرد روان ماشینتان مورد نیاز است. و  نوع فناوری و اندازه باتری نیز نقش مهمی در مصرف باتری خواهد داشت. به همین دلیل قبل از خرید باتری برای ماشین خود ، حتماً برچسب باتری را بررسی کنید یا از فروشنده بخواهید رتبه بندی RC را به شما بگوید تا ببینید در رتبه خوبی قرار دارد و یا خیر. دفترچه راهنمای خودرو شما نیز دارای RC توصیه شده برای مدل ماشین شما است که می توانید از طریق آن عدد مناسب را پیدا کنید.

نکته سوم - تعمیر و نگهداری باتری

در حالت کلی دو نوع باتری برای خرید ماشین شما وجود دارد. یکی که نیاز به تعمیر و نگهداری دارد و دیگری که بدون تعمیر می باشد. که اکثر رانندگان یک باتری خودکار بدون تعمیر و نگهداری را انتخاب می کنند برای خرید و با در نظر گرفتن این موضوع که معمولاً هزینه بیشتری نیز دارد دارد و مزیت عملکرد بدون نگرانی را نیز دارد. و هنگامی که این نوع باتری در خودروی شما نصب شود ، باتری نیازی به نظارت بر الکترولیت ندارد. ( جهت  خرید باتری از امداد باتری گوهردشت با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس حاصل نمایید.) ولی باتری های مورد نیاز برای نگهداری ارزان تر هستند اما به این نظارت نیاز دارند. به عنوان راننده ، از شما خواسته می شود که سطح الکترولیت را به طور مکرر بررسی کنید یا مطمئن شوید که توسط یک متخصصاین کار انجام می شود. چراکه افزایش سطوح ضروری باشد در غیر این صورت می تواند خرابی هایی بوجود بیاورد.

آیا این باتری با ماشین با نیازهای رانندگی شما مطابقت دارد ؟

مهم ترین سوالی که باید قبل از خرید باتری جدید به آن پاسخ دهید این است که آیا این باتری با خودرو و نیازهای رانندگی شما مطابقت دارد ؟ چراکه می بایست باتری‌ های جایگزین اندازه و طراحی مناسبی برای خودروی شما را داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که منبع تغذیه مناسب است و شما دچار مشکل نشوید و یا ماشین شما دچار علائمی نشود که سرگردان بمانید که چرا همچین چیزی رخ داده است.

آب و هوایی که در آن زندگی می کنید و شرایط رانندگی خود را حتما در انتخاب اتری ماشین خود در نظر بگیرید ، زیرا این موضوعات می تواند به طور قابل توجهی بر عمر باتری ماشین شما تأثیر بگذارد. و اگر دمای محیط دائما بالا باشد ، می تواند برای باتری های خودرو سخت باشد و باعث خوردگی و تبخیر الکترولیت شود ، بنابراین اگر مطمئن نیستید بهتر است با فروشنده باتری خود مشورت کنید. مادر باتری فروشی گوهردشت در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستیم و سعی می کنیم بهترین عملکرد ممکن را برای شما داشته باشیم.

 تست عمر باتری نیز می تواند برای تعیین بهترین گزینه برای مکان خاص و نیازهای رانندگی شما نیز انجام شود.

در پایان نیاز است بدانید که باتوجه به نوع خرید امروزه که استقبال از خرید آنلاین زیاد شده است ، ما برای خرید شما راحت ترین راه ها را در نظر گرفته ایم و شما می توانید از سایت ما و یا شماره تماس های ما با ما ارتباط برقرار کنید و کافیست مدل خودرو و محل مورد نظر را ذکر کنید تا باتری فروشی گوهردشت در سریع ترین زمان ممکن یک متخصص به همراه باتری ماشین شما را به محل مورد نظر فرستاده و به صورت رایگان باتری شما را تعویض می کند و داغی باتری قدیمی شما را نیز می گیرد.

باتری فروشی گوهر دشت کرج چه مناطقی را پوشش می دهد؟

باتری فروشی گوهر دشت کرج با پوشش گسترده‌ای در تمام نقاط شهر کرج، از جمله مناطق شهری و روستایی، در خدمت شماست. این باتری فروشی با ارائه خدمات تعویض باتری در مناطق مختلف کرج، از جمله ازادگان، گوهردشت، مهرشهر، مهرآباد، شهرک ولیعصر، سه راه آهن، و...، به شما امکان می‌دهد تا در هر نقطه‌ای از این شهر، با صدای پرانرژی "تعویض باتری بچپون توش"، خدمات تعویض باتری با کیفیت و سریع را تجربه کنید. بنابراین، اگر به دنبال یک باتری فروشی معتبر و با کیفیت در کرج هستید، به "باتری فروشی گوهر دشت" مراجعه کنید و از خدمات حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.با کمک تعویض باتری در شلوغ‌ترین نقاط کرج، باتری خودروی شما به سرعت به دستتان می‌رسد. با توجه به تجربه و توانایی تیم ما، ما می‌توانیم در کمترین زمان ممکن به محل شما در مناطق پرتردد و شلوغ شهری رسیده و باتری خودرو را تعویض کنیم. این امکان باعث می‌شود که شما نگران از دست دادن وقت خود در ترافیک یا در صف موندن نباشید. همچنین، با توجه به وسایل و تجهیزات حرفه‌ای ما، تعویض باتری در محل به سرعت و با دقت انجام می‌شود، بنابراین می‌توانید به راحتی و بدون هیچ نگرانی از سرویس ما استفاده کنید.

چگونه از خدمات باتری فروشی گوهردشت استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات باتری فروشی در منطقه گوهردشت، می‌توانید به روش‌های مختلفی اقدام کنید. اولین گزینه این است که با استفاده از اطلاعات تماس موجود، با باتری فروشی تماس بگیرید و جزئیات نیاز خود را اعلام کنید. پس از بررسی نیاز شما، تیم فروش و خدمات باتری فروشی شما را هدایت خواهد کرد تا بهترین باتری برای خودروی شما را انتخاب کنید. سپس، می‌توانید زمان و مکانی را برای تعویض باتری تعیین کنید.

یک گزینه دیگر این است که از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن موبایل باتری فروشی، سفارش خود را ثبت کنید. بسیاری از باتری فروشی‌ها این امکان را فراهم کرده‌اند که شما به راحتی و در هر زمانی، از طریق اینترنت، باتری مورد نیاز خود را سفارش دهید و وقت مورد نظر برای تعویض را تعیین کنید. پس از ثبت سفارش، تیم باتری فروشی با شما تماس خواهد گرفت تا جزئیات بیشتر را بررسی کرده و وقتی که برای تعویض باتری مناسب با شما تعیین شده است، برای انجام خدمات به محل شما خواهد رسید. با این روش، می‌توانید به سرعت و با راحتی از خدمات باتری فروشی در منطقه گوهردشت استفاده کنید و بدون هیچ نگرانی، باتری خودروی خود را تعویض کنید.

سوالات پر تکرار

تعویض باتری مفتخر است که اعلام کند به عنوان اولین باتری فروشی آنلاین در گوهردشت توانایی ارائه ی خدمات به تمام نقاط کرج را دارد.

باتری فروشی تعویض باتری گوهردشت کرج با اینکه یک باتری فروشی آنلاین است و شما می توانید به صورت کاملا آنلاین از آن خرید کنید؛اما برای شما مشتریان عزیز امکان مراجعه ی حضوری نیز وجود دارد.

خدمات ما #باتری فروشی گوهردشت 
0990-0262690 09190241494