Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
باتری هیوندای النترا| باتری هیوندای النترا چند آمپر است؟
چهارشنبه 02 خرداد 1403 محمد موسوی 577 0

باتری هیوندای النترا| باتری هیوندای النترا چند آمپر است؟

خرید باتری هیوندای النترا از سوزوکی، سپاهان و صبا باتری با ارسال و نصب رایگان در محل برای تهران و شهرستان‌ها. باتری هیوندای النترا 60 آمپر پایه کوتاه است.

باتری هیوندای النترا یکی از مهم‌ترین قطعات این خودرو محسوب می‌شود. همه باتری ها به شما علائم هشدار دهنده ای مبنی بر وقوع خرابی نمی دهند، اما گاهی اوقات این کار را می کنند. در حالی که باتری " مرده " اغلب به عنوان باتری تعریف می شود که به سادگی نمی تواند ماشین را روشن کند ، موارد زیر می تواند نشان دهنده خرابی باتری باشد و اگر آنها را دیدید، همیشه می‌توانید برای دریافت باتری و سیستم شارژ رایگان به امداد باتری مراجعه کنید.

مجموعه تعویض باتری یکی از مراکز معتبری است که شما می‌توانید از تهران و بسیاری از شهرستان‌های دیگر جهت خرید باتری هیوندای النترا با بهترین قیمت اقدام نمایید. در این مجموعه برندهایی همچون سوزوکی، صبا باتری و همچنین سپاهان اوربیتال موجود است که می‌توانید ضمن خرید آنها از مزایایی همچون ارسال و نصب رایگان نیز بهره‌مند شوید. جهت خرید باتری هیوندای النترا با شماره 09900262690 تماس حاصل نمایید.

مشخصات باتری هیوندای النترا

 

آمپر ولتاژ گارانتی نوع باتری CCA کیفیت
60 ۱۲ ۱۲، ۲۰،۲۴ ماه

خشک

580 درجه ۱

 

خرید و تعویض باتری هیوندای النترا

 

 

 

عمر باتری هیوندای النترا

عمر باتری هیوندای النترا شما یکی از آن عواملی است که تا زمانی که یک روز ماشین خود را روشن نکنید و به مشکل در روشن شدن بر نخورید ، هرگز به آن فکر نمی کنید. خودرو های مدرن از نظر تکنولوژی بسیار شگفت انگیز هستند که برای حفظ وضعیت سیستم‌ های رایانه ‌ای بسیار پیچیده خود ، حتی در صورت خاموش بودن ، به باتری ثابت نیاز دارند. به همین دلیل است که عمر باتری هیوندای النترا بسیار مهم تر می شود.

چرا هیوندای النترا من به باتری نیاز دارد ؟

در روزگاری که تازه صنعت اتومبیلرانی رونق گرفت ، خودرو ها باتری نداشتند. اگر می خواستید آنها را روشن کنید ، باید موتور را با دست میلنگ می چرخانید. ثابت شد که این کار بسیار خسته کننده است و اگر به روش صحیح انجام نشود ، می تواند خطرناک باشد. بنابراین ، استارت موتور به زودی معرفی شد که با فشار دادن یک دکمه، و بعداً چرخاندن یک کلید ، موتور را روشن می کرد.

البته ، برای فعال کردن یک استارت موتور برای روشن کردن موتور ، نیاز به منبع برق دارد. باتری هیوندای النترا توسط دینام یا ژنراتور ( بعداً دینام ) شارژ می شود و نیروی الکتریکی لازم را برای چرخاندن موتور فراهم می کند.

باتری هیوندای النترا 12 ولت DC تولید می کند و می تواند بیش از 100 آمپر را در باتری‌های با ظرفیت بالاتری که برای موتور های با جابجایی بزرگتر استفاده می شود، ارائه دهد.

باتری هیوندای النترا

چرا باید سلامت باتری هیوندای النترا را بررسی کنم ؟

با گذشت زمان ، باتری شما تحلیل می رود و می تواند شارژ کمتری را نگه دارد. این همچنین به این معنی است که می تواند جریان کمتری را برای راه اندازی موتور فراهم کند و در نتیجه استارت های مداوم ، مدت زمان طولانی لنگ زدن و سایر مشکلات الکتریکی را به همراه دارد. بنابراین ، باید به طور دوره ‌ای سلامت باتری هیوندای النترا خود را بررسی کنید ، به خصوص اگر خودروی دست دومی خریداری کرده‌ اید و از عمر باتری مطمئن نیستید ، یا اگر بیش از دو سال از نصب باتری جدید می‌گذرد ، حتما از امداد باتری بخواهید که باتری هیوندای النترا شما و سیستم برقی آن را بررسی کند.

چگونه می توانم سلامت باتری هیوندای النترا را بررسی کنم ؟

ساده ترین راه این است که یک مولتی متر را بگیرید و ولتاژ دو طرف پایانه های باتری را بررسی کنید. باید بیشتر از 12 ولت با ماشین خاموش باشد و بدون بار باشد. به محض استارت زدن خودرو ، با روشن شدن موتور ، ولتاژ باید به بالای 13 ولت برسد که به معنای یک سیستم شارژ سالم است. با این حال این کار را به یک متخصص بسپارید تا به مشکل بر نخورید. که در این زمینه می توانید از امداد باتری کمک بگیرید تا در محل مورد نظر به این کار شما بپردازد.

برخی از وسایل نقلیه جدیدتر با سیستم‌ های سرگرمی اطلاعاتی پیشرفته می‌ توانند به شما اجازه دهند وضعیت سلامت باتری هیوندای النترا را از طریق منوی سیستم مشاهده کنید، بنابراین این یک راه دیگر است که البته همه ی خودروها در حال حاضر این سیستم را ندارند. با این حال، اگر وسیله نقلیه شما قدیمی ‌تر است یا این قابلیت را ندارد، مجموعه تعویض باتری در محل مورد نظر این بررسی ها را برای شما انجام می دهد.

 

علائم خرابی باتری خودرو چیست؟

باتری هیوندای النترا شما برای روشن کردن موتور و کمک به دینام، ژنراتور الکتریکی که تمام سیستم‌ های الکتریکی خودرو را در هنگام کارکردن موتور تغذیه می ‌کند، نیرو ذخیره می‌ کند. طول عمر یک باتری هیوندای النترا معمولی حدودا سه تا پنج سال است. تعدادی از عوامل وجود دارند که می توانند عمر باتری را افزایش یا کاهش دهند. که می توانید برای اطلاع از طول عمر باتری خود با امداد باتری تماس بگیرید و مدل خوردو خود را بگویید.

1. شروعی ناگهانی و آهسته‌تر

هنگامی که دما به زیر 20 درجه می رسد ، به طور کلی سرعت استارت هر خودرو کاهش می یابد. اگر به زیر 0 برسد ، می تواند کند تر نیز شود. اگر به طور ناگهانی متوجه این رفتار شدید و دما کاهش نیافته است ، یعنی شروع استارت ماشین آهسته و ناگهانی شروع می شود ، باتری خود را در اسرع وقت تست کنید و آن را نادیده نگیرید. چراکه در نهایت باعص این می شود که ماشین روشن نمی شود.

اگر به نظر می رسد یک باتری آهسته شروع به کار می کند و می تواند شارژ شود و خوب آزمایش کند ، به احتمال زیاد یک تخلیه یا کشش انگلی باتری را در حالی که خودرو پارک است تخلیه می کند و باید سیستم الکتریکی را بررسی کرد.

2. خوردگی روی کانکتورها

این واضح ترین روش برای تشخیص خرابی باتری خودرو است : زیر کاپوت را بررسی کنید و ببینید که باتری به پایانه ها ( درپوش های مثبت و منفی ) وصل شده است. اگر پودر سبز مایل به آبی یا ماده ای شبیه کریستال را روی آن ترمینال ها می بینید ، وقت آن است که باتری ماشین خود را تعویض کنید. باتری های مرده را می توان تمیز یا پاک کرد ، اما نشت اسید باتری نشانه ای از مشکلات است. باید فورا یا خیلی زود تعویض شود.

3. قاب باتری هیوندای النترا تاب خورده

شما نمی خواهید یک برآمدگی یا متورم شدن در باتری کوچک تلفن همراه خود ببینید ، بنابراین قطعاً نمی خواهید آن را در باتری چیزی که هر روز شما را حمل می کند ببینید! ممکن است قسمتی متورم ، ترک خورده یا پیازدار را ببینید. کیس‌ها معمولا مستطیل هستند و شکل ‌های عجیب و غریب ممکن است نشانه ‌ای از اشتباه بودن چیزی باشد.

فروش و تعویض باتری هیوندای النترا

4. بوی تخم مرغ گندیده وقتی کاپوت خود را بالا می برید

بوی بد گوگرد نشانه نشت اسید باتری شماست. نشت اسید باتری یکی از مهم ترین نشانه هایی است که باتری خودرو از بین رفته است. یک باتری سرب در حال مرگ گاز سولفید هیدروژن تولید می کند که بویی شبیه چیزی بین تخم مرغ های فاسد ، فاضلاب یا آب چاه می دهد.

5. چراغ های جلو کم نور باشد

خودروی شما در صورت خراب شدن باتری هیوندای النترا دچار مشکلات الکتریکی ناگهانی می شود. علائم ممکن است شامل کم شدن ناگهانی چراغ های جلو باشد. حتی ممکن است سوسو بزنند.

6. مسائل برق

مشکلات عمومی الکتریکی نشانه اصلی از بین رفتن باتری شما است و می تواند تقریباً کل پشت آمپر یا سیستم الکتریکی شما را تحت تأثیر قرار دهد. که باید در این صورت به امداد باتری مراجعه کنید تا به صورت کامل و جامع سیستم برقی شما را عیب یابی کنند

اینها برخی از علائم ثالث بد بودن باتری ماشین هستند :

  • صندلی های گرم شده شما روشن نمی شوند
  • پشت آمپر یا رادیو شما به صورت پراکنده کار می کند یا اصلا کار نمی کند
  • چراغ های پشت آمپر شما چشمک می زند ، سوسو می زند یا روشن نمی شود
  • پنجره های الکترونیکی شما کار نمی کنند. سانروف شما نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد
  • وقتی تلفن همراه را وصل می‌کنید شارژ نمی‌شود

 

نشانه های بد استارت یا دینام در مقابل باتری خودرو

دینام بد بسیاری از نشانه‌‌های باتری ماشین را از دست می‌دهد : چراغ‌های کم نور ، مشکلات الکتریکی ، مشکل در راه ‌اندازی و تخلیه مکرر باتری. با این حال ، دینام اغلب چراغ دینام خود را روی پشت آمپر دارد. همچنین ممکن است خودروی شما صدای جغجغه و صدا های غیر معمولی را ایجاد کند. اگر باتری خود را تعویض کرده اید یا به آن فکر می کنید ، ممکن است ایده خوبی باشد که همزمان دینام خود را بررسی کنید.

با این حال، یک شروع بد، مجموعه علائم دیگری نیز دارد. برای مثال ، وقتی می ‌خواهید سوئیچ را بچرخانید ، اغلب یک کلیک را می ‌شنوید تا چند کلیک سریع. شما نمی توانید موتور را بچرخانید. هنگامی که می خواهید آن را روشن کنید ممکن است صدای خراش را بشنوید یا حتی دود ببینید. به همین دلیل بهتر است باتری النترا خود را به صورت مرتب چک نمایید تا از این مشکلات دور باشد.

 

در پایان توجه داشته باشید که امداد باتری در هفت روز هفته به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می‌توانید برای ارتباط با ما و استفاده از خدمات تعویض و فروش باتری هیوندای النترا از شماره 09900262690 استفاده نمایید.

چگونه بفهمیم دینام هیوندا النترا خراب شده؟

تشخیص خرابی دینام هیوندای الانترا می تواند در حفظ عملکرد خودرو بسیار مهم باشد. هنگامی که خودرو هنگام رانندگی خاموش می شود و دینام باتری را شارژ نمی کند، نشان دهنده وجود مشکل بالقوه در این قطعه حیاتی است.به محض تجربه چنین رویدادی، رانندگان ممکن است متوجه کم‌نور شدن چراغ‌های جلو یا سایر خرابی‌های الکتریکی به دلیل عدم تامین برق از دینام برای شارژ مجدد باتری شوند.این سناریو بر نقش حیاتی دینام عملیاتی در حصول اطمینان از عملکرد مناسب در سیستم الکتریکی خودرو تاکید می کند.علاوه بر این، تشخیص مشکل دینام در هیوندای النترا نیازمند توجه به علائم هشداردهنده مانند استارت‌های مکرر یا مشکل در استارت زدن خودرو است، زیرا این علائم ممکن است به دلیل مکانیزم شارژ ناکارآمد، تخلیه باتری را نشان دهد. درک این نشانگرها و رسیدگی سریع به هر گونه مشکل مربوط به دینام می تواند از خرابی ها یا خرابی های پیش بینی نشده در جاده جلوگیری کند. با بررسی و نگهداری منظم هر دو باتری و اجزای دینام هیوندای النترا، رانندگان می توانند به طور فعال سیستم های الکتریکی خودروی خود را برای عملکرد بهینه و طول عمر مدیریت کنند.علاوه بر خرابی‌های مکرر و علائمی که  به صورت دائم در خرابی دینام دیده می‌شوند؛ تست‌هایی هست؛ که از دینام  گرفته می‌شود.این تست‌ها نشان می‌دهد که دینام شما سالم است یا به صورت کامل خراب شده و نیاز به تعویض دارد.ساده‌ترین تستی که در این حوزه می‌توانید از دینام هیوندا النترا خود بگیرید این است که هنگامی که خودرو خاموش است باتری را با جدا کردن سر باتری منفی از مدار سیستم برق‌رسانی خودرو خارج کنید.در مرحله بعد قطب مثبت و منفی آمپرسنج خود را به دو سر دینام وصل کنید و بعد خودرو را استارت بزنید.اگر هنگام استارت خودرو آمپرسنج عددی نشان داد به این معنی است که احتمال خیلی زیاد دینام در حال فعالیت درست و صحیح است و برق از داخل دینام خودرو شما در حال عبور است.اما در صورتی که عدد صفر یا ارور را نشان داد یعنی به هر علتی برق از داخل دینام عبور نمی‌کند، یا به عبارتی دینام برقی تولید نمی‌کند که به سایر قطعات سیستم برق رسانی خودرو مثل باتری ارائه دهد.به زبان ساده در این هنگام می‌گوییم که دینام خراب است یا سوخته و در بیشتر مواقع نیاز به تعویض کامل دارد.

 

باتری کره ای اصل النترا

 

تفاوت خرابی دینام و باتری هیوندا النترا در چیست؟

هنگام در نظر گرفتن تمایز بین خرابی دینام و خرابی باتری هیوندای النترا، ضروری است که تشخیص داده شود که خرابی این دو قطعه ی حیاتی در سیستم برق رسانی هیوندا الترای شما به روش های متفاوتی ظاهر می شوند. در صورت خرابی دینام، باتری شارژ نمی شود و به طور بالقوه منجر به خاموش شدن ناگهانی یا تدریجی خودرو در حین کار و حرکت کردن می شود. برعکس، یک وسیله نقلیه استارت نخورده معمولاً در مدل‌های هیوندای النترا، باتری معیوب را نشان می‌دهد.این مشاهدات و علائم به‌عنوان شاخص‌های تشخیصی حیاتی برای تکنسین‌های خودرو که به دنبال رفع نقص‌های خاص در سیستم هیوندای النترا هستند، عمل می‌کند. درک این تمایزات به ساده‌سازی فرآیندهای عیب‌یابی کمک می‌کند و به فرآیندهای تعمیر کارآمد متناسب با خرابی دینام یا باتری که رانندگان هیوندای الانترا با آن مواجه می‌شوند، کمک می‌کند. با هماهنگ شدن با این علائم ظریف، مکانیک ها می توانند به طور موثر عیوب اساسی مربوط به سیستم های تولید و توزیع نیرو در داخل خودرو را با دقت و دقت روشن و اصلاح کنند.

برخی از شایع ترین علائم خرابی دینام هیوندا النترا:

کم نور شدن چراغ های جلو در حین حرکت

قطعی کامل وسایل برقی خودرو حین حرکت

خاموش شدن ناگهانی ضبط خودرو

کاهش نور چراغ های پشت آمپر

 

سولفاته چیست و چگونه از سولفاته زدن هیوندا النترا خود جلوگیری کنم؟

سولفاته شدن در باتری های اسید سرب از تجمع کریستال های سولفات سرب بر روی الکترودها حاصل می شود که عملکرد و طول عمر باتری را مختل می کند.برای جلوگیری از سولفاته شدن در باتری های هیوندای النترا، روش های مرسوم مانند استفاده از گریس یا مایع ظرفشویی ممکن است راه حل های کوتاه مدتی را با به حداقل رساندن خوردگی در پایانه ها ارائه دهند. با این حال، این تکنیک ها ممکن است به طور کامل به تجمع سولفات در باتری نپردازند.خاموش کردن باتری هیوندای النترا برای مدت طولانی می تواند به دلیل کاهش چرخه شارژ، منجر به سولفاته شدن شود.این امر بر نیاز به روال‌های نگهداری منظم مانند شارژ دوره‌ای یا استفاده از شارژرهای هوشمند برای جلوگیری از تخلیه‌های عمیق که باعث افزایش سولفاته می‌شود، تأکید می‌کند. اجرای اقدامات پیشگیرانه مانند حفظ سطوح مناسب الکترولیت، اطمینان از تهویه مناسب، و اجتناب از شارژ بیش از حد می تواند به کاهش مشکلات سولفاته در باتری های هیوندای النترا، افزایش طول عمر و بهینه سازی عملکرد کمک کند.

باتری های جایگزین هیوندا النترا کدام باتری ها هستند؟

به عنوان یک تولید کننده معتبر، باتری های جایگزین هیوندای النترا باید معیارهای خاصی را برای عملکرد مطلوب داشته باشند. از جمله معیارهایی که یک باتری را به باتری مناسب و جایگزین بسیار عالی برای هیوندا النترا تبدیل می‌کند، کیفیت بسیار عالی و مطلوب باتری و طول عمر بالای آن است.همچنین فاکتور قیمت نیز روی جایگزین مناسب برای باتری هیوندا النترا خیلی تاثیرگذار است. در این پاراگراف ما با مقایسه این فاکتورها موارد و برندهایی را به شما معرفی می‌کنیم که به طور قطع می‌توانند جایگزین مناسبی برای باتری شما در هنگام خرابی باشند.باتری اوربیتال از تولیدات شرکت سپاهان باتری به دلیل قابلیت اطمینان و کیفیت برتر خود متمایز است و این ویژگی ها، آن را به گزینه ای برتر برای دارندگان هیوندای النترا تبدیل می کنند که به دنبال دوام و قدرت طولانی مدت هستند.از سوی دیگر، برند جدید و نوآورانه ی های پیل که توسط شرکت آکو باتری یا همان شرکت  فناوری های نوآورانه، تولید شده است، قابلیت هایی دارد که تامین انرژی ثابت را برای هیوندای النترا شما تضمین می کند و عملکرد کلی خودرو را بهبود می بخشد. هنگام در نظر گرفتن اینکه کدام باتری را انتخاب کنید، اولویت بندی سازگاری و کارایی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی بسیار مهم است. با هر یک از این گزینه ها، دارندگان هیوندای النترا می توانند انتظار تحویل برق قابل اعتماد و آرامش خاطر در جاده را داشته باشند. در ادامه لیست برخی دیگر از برندهای محبوب که توسط مشتریان برای خریداری شده است را به شما ارائه می‌دهیم تا با استفاده از این لیست بتوانید یک جایگزین بسیار مناسب برای باتری هیوندا النترا خود انتخاب کنید:

برند های ایرانی

برند های کره ای

برند های آلمانی

تینو

هیوندای

بوش

سوزوکی

پوما

وارتا

 

مناسب ترین باتری برای هیوندا النترا:

پس از بررسی دقیق، باتری سوزوکی را با ضمانت 24 ماهه برای هیوندای النترا شما توصیه می کنیم. تجربه ما نشان می دهد که این باتری عملکرد و طول عمر ثابتی را ارائه می دهد و آرامش خاطر را در جاده برای شما فراهم می کند. شروع سفر با یک منبع برق قابل اعتماد بسیار مهم است و باتری سوزوکی برای پاسخگویی به نیازهای وسیله نقلیه شما طراحی شده است.از سوی دیگر، در حالی که باتری اوربیتال 21 ماه گارانتی ارائه می دهد، تیم ما به شدت پیشنهاد می کند در انتخاب باتری برای هیوندای الانترا، استقامت و کیفیت را در اولویت قرار دهید. سرمایه‌گذاری بر روی یک منبع برق درجه یک مانند باتری سوزوکی، عملکرد نرم‌تر را تضمین می‌کند و خطرات احتمالی را در طول سفر کاهش می‌دهد. انتخاب واضح است: با انتخاب باتری سوزوکی دوام و کارایی برتر را انتخاب کنید و هیوندا النترای خود را برای کیلومترهای بی‌شماری بدون نگرانی در پیش رو آماده کنید.

 

سوالات پر تکرار

باتری‌های هیوندای اصل که از کره وارد می‌شوند و در بازار باتری ایران با بهترین قیمت یافت می‌شوند تا ۶ سال می‌ توانند روی خودروی هیوندای شما کار کرده و بدون نیاز به تعویض برق مورد نیاز هیوندای النترا شما را تامین کنند.

باتری‌ های اوربیتال می‌توانند جایگزین مناسبی برای هر باتری که برای هیوندا النترای خود استفاده می‌کنید باشند.این باتری‌ها تا ۴ سال به صورت مفید برای خودرو شما کار می‌کنند و سی سی‌ ای بسیار بالایی دارند. همچنین این باتری‌ها تا ۲۱ ماه گارانتی مفید از طرف شرکت سپاهان باتری دارند.

عمومی #باتری هیوندای النترا 
0990-0262690 09190241494