Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
امداد باتری اصفهان| ارسال و نصب باتری اورجینال در اصفهان
سه شنبه 22 اسفند 1402 موسوی 556 0

امداد باتری اصفهان| ارسال و نصب باتری اورجینال در اصفهان

امداد باتری اصفهان، فروش آنلاین و غیر حضوری باتری اورجینال انواع خودروها در اصفهان+ ارسال و نصب رایگان در شهر اصفهان ،نمایندگی صبا باتری و سپاهان باتری در اصفهان.

امداد باتری اصفهان

امداد باتری اصفهان از نمایندگان امداد باتری در شهر اصفهان می باشد که در محله های : صائب ، عباس آباد ، لنبان ، شاهزاده ابراهیم ، بیدآباد ، درب کوشک ، جامی ، علی قلی آقا ، محله خلجا ، جوزدان الیادران ، آفاران ، برزان ، جاوان ، ولدان ، بابوکان ، دهنو ، باغ کاران ، نقش جهان ، احمدآباد ، سرتاوه ، جویباره ، شهشهان ، سرچشمه ، چرخاب ، خواجو ، ملک ، گلزاره ، قلعه طبره ، امامزاده اسماعیل ، سنبلستان ، پینارت ، زوان ، کلمه خواران ، شهرستان- شاهزید ، کلمان ، کردآباد ، همدانیان ، چشمه باقرخان ، مهرآباد- باغ غدیر( خلیل آباد ) ، رکن الدوله شرقی ، شهرک فاضل( بهاران ) ، مفتح ، کوی امام جعفرصادق ، محدوده دانشگاه اصفهان ، فرح اباد ، حسین آباد ، وحید ، باغ دریاچه ، جلفا ، سیچان ، باغ زرشک ، بهارآزادی ، مارنان ، سپاهان شهر ، سپاهان ، دنارت ، آیینه خانه( باغ نگار ) ،  بابلدشت ، شیخ اشراق ، برازنده ، باغ فدک ، کوی کاوه ، کوی میلاد ، کوی ولی عصر ، فروردین ، شاهد ، مولوی ، پوریای ولی ، رحیم اباد ، شهریار ، ناژوان ، نصرآباد ، جاوان پایین( مهدیه ) ، بهارانچی ، زهران ، کوهانستان ، جنیران( لادان ) ، گورتان ، گلستان ( سودان ) ، آزادان ، کاردالان ( کلیچه ) ، جروکان ، جاوان ، زاجان به صورت کامل سرویس دهی دارد و در کمترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات می باشد. فقط کافی است با امداد باتری اصفهان از طریق شماره تلفن  09900262690 تماس بگیرید.

لیست باتری های صبا باتری در امداد باتری اصفهان:

 

 

توجه فرمایید قیمت ها با دریافت باتری کهنه هم آمپر محاسبه گردید است.

لیست باتری های سپاهان باتری در امداد باتری اصفهان:

 

لیست باتری های سوزوکی در امداد باتری اصفهان:

 

 

شاید از امداد باتری اصفهان بپرسید که این همه هیاهو در مورد باتری ماشین چیست؟ حقیقت این است که به رسمیت شناختن شایسته است. باتری خودرو نیروگاه خودرو است. رسیدگی به مسائل مربوط به باتری ماشین شما می تواند بسیار دردسرساز باشد. چراکه اگر پیشینه فنی نداشته باشید این مسئله حتی بیشتر هم مورد توجه می تواند باشد . صرف نظر از تسلط شما در همه وسایل نقلیه ، شما همیشه می خواهید ماشین شما در « دور بالا » باشد و به خوبی و به اصطلاح مثل ساعت کار کند.

ولتاژ باتری ماشین چقدر است؟

اکثر باتری های خودرو دارای ولتاژ 12 ولت هستند. این بسته به وضعیت باتری ماشین شما متفاوت خواهد بود. در ظرفیت کار ، ولت متر باید 13.7-14.7 ولت را نشان دهد. طبق مشخصات فعلی ، باتری ماشین معمولاً به طور متوسط 48 آمپر است.

چه زمانی به امداد باتری اصفهان نیاز داریم؟

باتری ها تا آخر عمر دوام نمی آورند.و شما به نقطه ای خواهید رسید که باید جایگزینی ایجاد کنید. این به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت. این واقعیت که باتری های امروزی می توانند تا آخرین لحظه کار کنند ، تشخیص آن را سخت تر می کند. و توجه داشته باشید که باتری خودروها معمولاً به طور متوسط 3-5 سال عمر می کنند. برای تعویض و خرید باتری جدید می توانید با امداد باتری اصفهان تماس بگیرید تا همراه با باتری یک متخصص نصب هم ارسال نمایند تا برای شما به صورت رایگان نصب و تعویض را انجام دهند.

امداد باتری اصفهان

چه چیزی باتری ماشین را خالی می کند؟

باتری ها برای همیشه دوام نمی آورند. با این حال برخی از عوامل ممکن است باتری شما را سریعتر از حد معمول تخلیه کنند. برخی از این موارد را می توانید تغییر دهید. و بعضی از آنها نیز دست شما نیست مانند آب و هوا. که در همه این شرایط امداد باتری اصفهان در کنار شما حضور خواهد داشت.

در اینجا فقط چند مورد که می تواند بر سلامت باتری ماشین شما تأثیر بگذارند ، آورده شده است.

  • افراط در دما

می توانید با بدخلق بودن باتری ها در یک صبح سرد ارتباط برقرار کنید. بسیاری از وسایل نقلیه برای عملکرد در هوای بسیار سرد مشکل دارند. که بابت این مسئله شاید برایتان سوال بشود که هر چه گرمتر بهتر است؟ نه دقیقا. حد وسط در این مورد امن ترین است. که در این رابط می توانید از امداد باتری اصفهان نیز کمک بگیرید

  • از چند قطعه الکتریکی استفاده می کنید
  • وضعیت سایر قطعات مانند دینام
  • میانگین زمان صرف شده در جاده

چگونه باتری خود را طولانی تر نگه دارید ؟

باتری ماشین گران است ( هرچند با خرید از امداد باتری اصفهان شما از مزایای تخفیف و گارانتی محصول نیز بهره مند می شوید ). هزینه به چند ملاحظات مختلف بستگی دارد. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای افزایش طول عمر باتری خود انجام دهید.

  • اگر ماشین در پارکینگ قرار می گیرد، در فصل سرما پارکینگ خود را گرم نگه دارید از سرما جلوگیری کنید.
  • مطمئن شوید که هیچ پیچ و مهره یا کابل شلی وجود ندارد. هر جزء باید تناسب خوبی داشته باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که اتصالات تمیز هستند. باتری های تمیز بهتر عمل می کنند.
  • بررسی منظم باتری یکی از مهمترین عوامل مراقبتی است. که ممکن است بخواهید این را با تعمیر و نگهداری معمولی خود همگام کنید ، بنابراین آن را از دست ندهید. می توانید یک دفترچه یادداشت کوچک برای تاریخ ها و مطالب خواندنی در دسترس داشته باشید.
  • استفاده از وسایل الکترونیکی را در زمانی که خودرو ساکن است کاهش دهید. حتی اگر این به معنای کمی موسیقی کمتر باشد.
  • از دینام های خود غافل نشوید.
  • خوب است که تعمیرکاران معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید. این برای جلوگیری از هزینه های غیر ضروری است. که در اینجا می توانید از امداد باتری اصفهان کمک بگیرید و برای بررسیی خودرو نیز در محل حاضر می شوند.
  • مطمئن شوید که شماره دقیق آمپر لنگ سرد ( CCA ) وارد شده است چراکه باتری مناسب شما ممکن است بررسی نشود.

چگونه باتری ماشین را تست کنیم ؟

در اینجا چند راه قابل اعتماد برای تشخیص بد بودن باتری خودرو وجود دارد.

استفاده از مولتی متر

باتری خود را به یک مولتی متر با ولتاژ 20 ولت  DC وصل کنید. مقدار عددی را بخوانید. اگر باتری شما کمتر از 12.5 ولت دارد، نیاز به شارژ دارد. برای تست به میل لنگ وصل کنید. بعد ، از یک نفر بخواهید که موتور را برای شما روشن کند. اگر کمتر از 9.6 ولت نشان می دهد ، باتری شما مشکل دارد. که توصیه می شود این کار و بررسی را به دست متخصص بسپارید و توجه داشته باشید اگر به امداد باتری اصفهان زنگ بزنید ، در سریع ترین زمان ممکن شما برای انجام تست و بررسی در محل شما حضور پیدا می کنند.

تست چراغ جلو

اگر روشن شدن موتور باعث می شود نور روشن تر شود ، پس مشکلی وجود دارد که نشان می دهد باتری ضعیف شده و دچار مکشکل است چراکه هنگامی که موتور ماشین را روشن می کنید ، باتری دشارژ می شود و در حال شارژ شدن توسط دینام است و برق خود را از آنجا تامیین می کند.

خدمات تعویض و تعمیر باتری در اصفهان

چگونه می توانید بفهمید که باتری شما خراب است ؟

مانند هر چیز دیگری ، توجه به جزئیات مهم است.

  • مشکل در شروع زمانی که هوا سرد است.
  • موتور غیر همکار ، اغلب نیاز به جهش استارت دارد. یعنی استارت زدن بیشتر طول می کشد.
  • چراغ های جلو کم نور یا ناسازگار باشند
  • مشکلات الکتریکی مثل اینکه چراغ ها روشن نمی شوند ، بوق به درستی کار نمی کند و ...
  • هشدارهای روی بسته آبمیوه یا کارتن شیر مورد علاقه‌تان ممکن است به شما توصیه کند که اگر بسته پف کرده یا نشتی آن را دور بریزید. این در مورد باتری ماشین شما نیز صدق می کند. باتری های متورم در معرض خطر انفجار هستند. که در این صورت سریعا با امداد باتری اصفهان تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن باتری شما را تعویض کنند.

شارژ باتری توسط خودتان می تواند یک فرآیند گیج کننده باشد. چراکه شما به ترکیب مناسبی از اطلاعات دقیق ، اقدامات احتیاطی و ابزار برای رسیدن به این درست نیاز دارید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که این کار را به امداد باتری اصفهان واگذار کنید، اما اگر مجبور به این کار بودید ، به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • سبک های جدا شدن و مدت زمان شارژ به نوع خودرو، سازنده یا سن باتری خودرو بستگی دارد.
  • مطمئن باشید که می دانید چه چیزی به کجا می رود.
  • ترمینال منفی اغلب به رنگ مشکی می باشد. و ترمینال مثبت به رنگ قرمز است
  • مراقب باشید چراکه شما باید تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای محافظت از خود در برابر مواد خطرناک مانند اسید باتری و جریان های الکتریکی انجام دهید.
  • فراموش نکنید که به دستورالعمل های سازنده نگاه کنید.
  • اگر کاملا مطمئن نیستید به این کار، با امداد باتری اصفهان تماس بگیرید

در پایان لازم به ذکر است که امداد باتری اصفهان در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان در محله های نامبرده در بالا می باشد و شما می توانید به راحتی با آنها از طریق  09900262690 تماس گرفته و در محل مورد نظرتان منتظر بمانید.

با قدمت ترین امداد باتری سپاهان اصفهان:

امداد باتری اصفهان اولین امداد باتری در سطح اصفهان است که؛ به صورت آنلاین بوده و توانایی پوشش سرتاسر اصفهان را دارد. مفتخریم که بگوییم ما با تجربه‌ترین امداد باتری در اصفهان هستیم که توانایی تعویض باتری انواع خودروها از خودروهای ایرانی تا خودروهای وارداتی خارجی را داریم. وجود خدمات پس از فروش فوق العاده و کم هزینه ما، باعث شد که در کمترین زمان امداد باتری اصفهان مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته و تبدیل به بهترین مرکز آنلاین خدمات ارسال و نصب باتری خودرو شود. ما در تعویض باتری این جایگاه را مدیون اعتماد شما عزیزان به ما و تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی خود هستیم.  برای استفاده از هر کدام خدمات تعویض باتری کافیست با شماره‌های ما تماس بگیرید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

قدیمی ترین امداد باتری اصفهان

بهترین قیمت باطری اصفهان کجاست؟

مجموعه امداد باتری به دلیل سیاستگذاری‌های اولیه خود، تبدیل به بهترین امداد باتری اصفهان با بهترین قیمت‌های ممکن شده که قیمت باتری‌ها و محصولات خود را،بسیار کمتر از باطری‌سازی‌های عادی در سطح اصفهان قیمت گذاری می‌کند. همچنین ما به دلیل اینکه، توانستیم به مشتریان زیادی از باتری‌های مختلف بفروشیم و بهترین خدمات این باتری‌ها را به آنها ارائه دهیم؛ به همین دلیل است که مجموعه تعویض باتری یا امداد باتری اصفهان، به سرعت نمایندگی رسمی فروش بسیاری از باتری‌ها از جمله باتری‌های سپاهان باتری شد. ما به عنوان نمایندگی رسمی تولید کنندگان مطرح باتری خودرو در ایران، موظفیم که قیمت گذاری محصولات خود را در بهترین حالت ممکن انجام دهیم و طوری قیمت گذاری کنیم؛ که همه مشتریان عزیز توانایی خرید محصولات را داشته باشند. اگر قسمت فروشگاه سایت ما را مشاهده کنید متوجه این سیاست قیمت گذاری ما خواهید شد. ما در قسمت فروشگاه همیشه قیمت همه محصولات خود را در به روزترین حالت ممکن نگه می‌داریم. بنابراین قیمت‌هایی که در قسمت فروشگاه همگی محصولات مشاهده می‌کنید همگی قیمت امروز آن محصولات هستند. جهت ثبت سفارش می‌توانید به صورت آنلاین از طریق سایت ثبت سفارش کنید. اگر ماشین شما در محل نامناسبی خراب شده، و در شرایط اضطراری و اورژانسی قرار دارید؛ می توانید با تماس گرفتن با ما ثبت سفارش را با سرعت خیلی بیشتری انجام دهید و در کمترین زمان ممکن اولین تکنسین ما را در محل خرابی خودرو خود مشاهده کنید. در جدول زیر برخی از به صرفه‌ترین باتری‌ها از لحاظ قیمت در امداد باتری اصفهان برای شما لیست بندی شده است:

صبا باتری 50 و 55 آمپر

سپاهان باتری 60 آمپر اوربیتال

سپاهان باتری 66 آمپر سوزوکی

آکو باتری 55 آمپر های پیل

 

اولین امداد باطری شبانه روزی اصفهان کجاست؟

پس از تلاش سالیانه امداد باتری اصفهان ما تصمیم گرفتیم که برای ارائه خدمات در تمام ساعات به شما عزیزان، خدمات امداد باتری اصفهان را به صورت شبانه روزی مدیریت کنیم.در واقع تعویض باتری پس از تاسیس اولین امداد باتری شبانه روزی در داخل اصفهان توانست محبوبیت بسیار زیادی در این شهر مرکزی کسب کند.  امداد باتری شبانه روزی اصفهان ما توانسته تعداد زیادی از مشتریان را که در ساعات شب هنگام در جاده یا هر جای دیگر دچار مشکل شده بودند؛از معرکه نجات بده و به آنها خدمات باتری ارائه دهد.  پلتفرم ما یعنی تعویض باتری طوری طراحی شده که شما در آن می‌توانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز ما، هر باتری را که خواستید با بهترین قیمت ثبت سفارش کنید. و در عرض کمتر از یک ساعت باتری خود را از ما در محل خرابی به صورت رایگان تحویل بگیرید. مهم‌ترین نکته تعویض باتری که ما را از هر امداد باتری شبانه روزی اصفهان دیگری متمایز می‌کند؛ این است که خدمات ما همگی به صورت رایگان انجام می‌شوند. به این معنی که شما نیازی نیست برای ارسال و نصب باتری درخواست شده هزینه‌ای را به تکنسین ما پرداخت کنید.  بلکه فقط با خرید یک باتری از ما و پرداخت هزینه آن، می توانید به صورت رایگان باتری را در محل تحویل گرفته و روی خودروی خود سوار شده تحویل بگیرید.

نمایندگی سپاهان باتری اصفهان کجاست؟

نمایندگی سپاهان باتری در اصفهان یکی از مراکز معتبر و مورد اعتماد برای تعویض و فروش باتری‌های خودرو است. این نمایندگی با سابقه‌ای بلند و تجربه در زمینه تامین و خدمات باتری، به یکی از منابع اصلی در اصفهان برای مراجعه‌کنندگان به دنبال خدمات مرتبط با باتری تبدیل شده است. این نمایندگی در طول سال‌ها با ارائه خدمات با کیفیت و مطمئن، اعتماد مشتریان را جلب کرده و بتوانسته است جایگاه قوی و تاثیرگذاری در بازار محلی باتری‌ها را به دست آورد.

از دیگر جنبه‌های مهم این نمایندگی این است که به عنوان نماینده رسمی سپاهان باتری عمل می‌کند. این به معنای این است که مشتریان می‌توانند از محصولات اصلی و با کیفیت این برند بهره‌مند شوند. علاوه بر این، به عنوان نماینده معتبر، این نمایندگی قادر به ارائه قیمت‌های رقابتی و مناسب برای باتری‌ها است. از این رو، مشتریان می‌توانند با اطمینان و با قیمتی مناسب باتری‌های با کیفیت را از این نمایندگی تهیه کنند، که این امر به منزله تسهیل و راحتی بیشتر برای مشتریان در انتخاب و تعویض باتری‌های خودرویشان می‌باشد.

خدمات تعویض باتری در نمایندگی سپاهان باتری در اصفهان شامل تمامی باتری‌های موجود در بازار، از جمله باتری‌های سپاهان باطری، شامل باتری‌های مختلفی همچون باتری‌های سوزوکی و اوربیتال می‌شود. این نمایندگی با ارائه خدمات تعویض باتری برای انواع خودروها، از جمله خودروهای سوزوکی و دیگر مارک‌ها، به مشتریان اطمینان می‌دهد که می‌توانند باتری‌های با کیفیت و اصلی را به راحتی برای خودرویشان تامین کنند. این امر باعث می‌شود که مشتریان بتوانند با اعتماد به نمایندگی سپاهان باتری مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ای و با کیفیت در زمینه تعویض باتری بهره‌مند شوند، همچنین با داشتن دسترسی به باتری‌های متنوع، انتخابی بهینه برای خودرویشان را داشته باشند.

چگونه می توانم از خدمات امداد باتری اصفهان استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات امداد باتری در اصفهان، می‌توانید به روش‌های مختلفی اقدام کنید. اولین گام مهم این است که اطلاعات تماس با خدمات امداد باتری را به دست آورید. این اطلاعات معمولاً در وبسایت یا بروشورهای تبلیغاتی نمایندگی‌های باتری موجود است یا می‌توانید از طریق اطلاعات تماس مربوط به سپاهان باتری اصفهان به آنها دسترسی پیدا کنید. بعد از این، با تماس با خدمات امداد باتری، موقعیت و مشکل خود را توضیح دهید و از آنها درخواست کمک کنید.

خدمات امداد باتری معمولاً شامل مواردی از قبیل تعویض باتری، شارژ باتری با استفاده از دستگاه‌های مناسب، یا ارائه باتری جایگزین در صورت لزوم می‌شود. پس از تماس، معمولاً یک تیم فنی به محل شما اعزام می‌شود تا باتری را تعویض یا شارژ کند. در صورتی که باتری شما قابل تعمیر باشد، تیم فنی اقدام به انجام تعمیرات لازم می‌کند. همچنین، از مزایای خدمات امداد باتری این است که در صورت نیاز به تعویض باتری، باتری مناسب با مدل و نوع خودروی شما برای شما تهیه و تعویض می‌شود. این روش ساده و موثر برای حل مشکلات باتری خودرو در هنگام برخورد با مشکلات ناگهانی است.

سوالات پر تکرار

امداد باتری اصفهان در تمامی نقاط اصفهان می تواند به شما عزیزان ارائه ی خدمات کند برای اینکه با امداد باتری اصفهان در تماس باشید تنها کافیست به ما زنگ بزنید و مشکل برق خودروی خود را با ما در میان بگذارید.

امداد باتری اصفهان تمام خدماتی که به صورت حضوری و تلفنی ارائه می دهد را، می تواند به صورت اینترنتی و آنلاین هم ارائه دهد.برای بهره مندی از خدمات امداد باتری اصفهان تنها کافیست در سایت ما ثبت سفارش کنید.

خدمات ما #امداد باتری اصفهان 
0990-0262690 09190241494